З метою сприяння розвитку інформаційно-цифрових компетентностей керівників закладів освіти щодо організації документального забезпечення управління при впровадженні електронного документообігу, здатності до здійснення освітніх та управлінських процесів забезпечення якості освіти з використанням технологій інноваційного розвитку та електронного документообігу, створення цифрового освітнього середовища на основі компетентнісного підходу 05-06 червня 2024 року проведено Літню школу керівника з теми “Сучасний простір закладу освіти: практичний аспект”.
У рамках управлінського інтенсиву “Самооцінювання: алгоритм дій керівника закладу загальної середньої освіти” проведено підсумкову дискусійну панель за результатами самооцінювання діяльності закладу, де керівники поділилися досвідом проведення самооцінювання та враженнями від використання інформаційно-аналітичної системи «EvaluEd». Зокрема визначили позитивні й проблемні моменти та обговорили можливі варіанти управлінських рішень для реалізації шляхів розв’язання важливих питань. Відповідно результати самооцінювання будуть ураховані при плануванні діяльності закладу загальної середньої освіти та підходів до організації навчальної діяльності учнів у 2024-2025 навчальному році.
В центрі уваги були питання організації електронного документообігу, засоби автоматизації та їхні основні функціональні можливості в управлінні освітнім процесом. Їх розкрили спікери: Ольга ЛИТВИНЕНКО, завідувач навчально-методичного центру дистанційного навчання комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, та Олена ПОЛОВЕНКО, завідувач обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації методичних формувань комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.
Етапи комплексної роботи над побудовою екосистеми цифрових рішень у сфері освіти та організаційно-методичні засади впровадження проєкту SEIFIE в закладах освіти презентувала Тетяна ФУРСИКОВА, доцент кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського”, доктор педагогічних наук.
Вікторія ТУРЯНИЦЯ, директор Свалявського закладу загальної середньої освіти №4 з поглибленим вивченням окремих предметів Свалявської міської ради, поділилася своїм досвідом як реалізовується академічна свобода закладу й педагога, а саме в частині освітньої програми. Адже законодавство надає свободу у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми, закладу освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності (ст. 6 ЗУ «Про освіту»). Заклади освіти можуть використовувати типові a6o інші освітні програми, які розробляються та затверджуються відповідно до спеціальних законів (ст. 33 ЗУ «Про освіту»).
Тетяна МІРОШНИЧЕНКО, практичний психолог, старший викладач кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, створила умови для психологічного розвантаження керівників та поділилася сучасними техніками й прийомами стабілізації емоційного стану.
З методичними матеріалами практикуму можна ознайомитися на сайті: http://surl.li/umadh.
Працюймо задля ПЕРЕМОГИ України!