Нинішня освіта змінюється дуже швидко, тому педагогам потрібно не відставати та адаптуватися до більш сучасних стратегій, які дають можливість зробити навчання цікавим, посилити бажання учнів учитися, повернути інтерес до вивчення предмету. Саме з метою ознайомлення вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти Компаніївської ТГ з сучасними методологічними підходами до навчання 11 травня 2023 року проведено вебінар з теми «Інноваційні підходи до викладання інформатики в школі».
Теперішнє покоління дітей значно відрізняється від попередніх. Тож учителям для оптимізації освітнього процесу необхідно враховувати в його організації особливості поведінки цього покоління та психологічно правильно реагувати на неї.
У своєму виступі «Навчання інформатики учнів «покоління альфа» консультантка ЦПРПП Ольга Зубкова ознайомила педагогів з особливостями поколінь і, зокрема, учнів «покоління альфа» та необхідністю їх врахування при навчанні інформатики в базовій середній школі.
У своїх виступах спікери вебінару розкрили можливості інноваційних підходів для підготовки компетентних і мобільних учнів:«Застосування моделі мікронавчання на уроках інформатики», Наталія Грязнова, вчитель Водянської гімназії-філії КЗ «Голубієвицький ліцей»;
«Використання елементів дослідницько-пізнавальної та проєктної діяльності на уроках інформатики», Наталія Волошина, вчитель КЗ «Мар’ївський ліцей»;
«Що таке обчислювальне мислення?», Ольга Тиненик, вчитель Софіївської гімназії-філії КЗ «Голубієвицький ліцей»;
«Формувальне оцінювання: досвід впровадження, практичні поради», Світлана Стельмашук, вчитель Гарманівської гімназії-філії КЗ «Червоновершський ліцей».
Учасники на початку заходу взяли участь у виконанні онлайн-вправи «Асоціативний кущ «Інноваційні підходи» (застосунокAnswerGarden) та на завершення з метою рефлексії пройшли тестування з теми вебінару (застосунокWordwall).
Дякуємо всім спікерам та учасникам вебінару за цікаве, змістовне та приємне спілкування! Сподіваємось, що озвучені на вебінарі підходи до навчання надихнуть педагогів та учнів на творчі досягнення.