Державним стандартом визначено, що в основу освітньої галузі «Технології» покладено проєктно-технологічну діяльність, мета якої полягає в розробці навчального творчого проєкту.
Проєктна діяльність створює простір для проведення дослідної роботи й під час вивчення теоретичних відомостей, і в процесі залучення школярів до практичної діяльності.
14.05.2024 відбувся освітній практикум для учителів трудового навчання, технологій з теми “Розвиток дослідницьких компетентностей здобувачів освіти через використання цифрових інструментів під час викладання трудового навчання/технологій”.
Під час практикуму педагоги поділились практичним досвідом упровадження фахових методик викладання трудового навчання/технологій:
- Розвиток ключових компетентностей на уроках технологій у 5-6 класах (Валентина ЯРОВА, вчитель КЗ Першотравенський ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області);
- Візуалізація підсумків проєктної діяльності здобувачів освіти, як засіб розвитку дослідницьких компетентностей на уроках трудового навчання (Олена ТОДОРЕНКО, вчитель КЗ «Червоновершський ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області);
- Інтернет-ресурси як засіб реалізації методу проєктів на уроках технологій (Алла ГАСЛЕНКО, вчитель КЗ «Нечаївський ліцей ім. Ю.І. Яновського» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області).
Вчителі трудового навчання долучилися до виконання вправи «Розвиток дослідницьких компетентностей учнів здійснюю через…(сервіс mentimeter).
Щиро вдячні всім учасникам за активність та співпрацю!
Дякуємо Збройним силам України за можливість навчатися!