Діяльнісний підхід до навчання є неймовірно цікавим та ефективним інструментом для організації освітнього процесу, який реалізує принцип зв’язку навчання з життям та формує активну й ініціативну позицію учнів. Як його реалізувати на практиці? Саме 08.05.2024 під час семінару-практикуму з теми “Діяльнісний підхід на уроках громадянської та історичної освітньої галузі НУШ” учителі спробували з’ясувати ефективність діяльнісних методів навчання на уроках історії:
- Діяльнісний підхід на уроках історії: від теорії до практики (Петро Ващеня, учитель історії КЗ “Першотравенський ліцей” Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області);
- Активне навчання: шляхи взаємодії діяльності учителя й учня на уроках історії та громадянської освіти (Вікторія Кравченко, учитель історії КЗ “Сасівський ліцей” Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області);
- Новий погляд на уроки з Ar Book та Mozaik 3D (Вадим Кухалашвілі, учитель історії КЗ “Червоновершський ліцей” Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області).
Обмін досвідом та виконання вправи “Інструменти реалізації діяльнісного підходу” (сервіс Mentimeter) сприяли поглибленню знань учасників та стимулювали їх до впровадження нових підходів у викладанні історії.
Дякуємо Збройним силам України за можливість навчатися!
Усе буде Україна!