В умовах сьогодення неабияку роль у модернізації освіти відіграє її побудова на засадах дитиноцентризму, особистісної орієнтації, компетентнісної спрямованості, на підходах, що забезпечують урізноманітнення способів організації освітнього процесу, серед яких особливе місце належить ігровим або геймтехнологіям. Що таке гейміфікація, як вона інтегрується в навчальний процес, які плюси та мінуси застосування її елементів в ході викладання хімії та біології, педагоги закладів загальної середньої освіти громади з’ясували в ході вебінару «Гейміфікація освітнього процесу: інтерактивне та захоплююче навчання», який відбувся 03 січня 2025 року.
В ході вебінару розглянуто питання:
Гейміфікація як інноваційних підхід в освітньому процесі (Катерина Шевченко, консультантка комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області»);
Елементи гейміфікації на уроках хімії та біології: інтерактивний та цікавий навчальний проце (Наталія Молдован, вчитель біології комунального закладу «Голубієвицький ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області);
Квест-технології як інструмент активізації навчальної діяльності учнів на уроках предметів природничого циклу (Ірина Конаєва, вчитель біології та хімії Водянської гімназії-філії комунального закладу «Голубієвицький ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області);
Систематизація матеріалів вебквесту з допомогою онлайн-дошки Canva (Катерина Шевченко, консультантка комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області»).
Дякуємо спікерам за цікаві та змістовні виступи! Дякуємо ЗСУ за можливість працювати й навчати!