Проблема формування мотивації до навчання завжди була та є актуальною в освітньому процесі, а також і для дітей з особливими освітніми потребами. Педагоги постійно працюють над цією проблемою, перед кожним уроком шукають щось особливе і незвичайне, ту родзинку, без якої не вдасться захопити учнів і мотивувати, зацікавити й спонукати, змусити діяти та досягати. Такі учні постійно потребують особливого ставлення. Тож 15.01.2025 під час вебінару з теми “Мотивація учнів з особливими освітніми потребами: як створити інклюзивне середовище” спікери презентували свої родзинки перед асистентами учителів та педагогами закладів загальної середньої освіти громади:
- психолог центру Юлія ДЯЖУР звернула увагу на особливостях мотивації з психологічної сторони;
- Наталія НАЙДА, заступник завідувача філії Водянської гімназії-філії КЗ “Голубієвицький ліцей” Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, розкрила питання щодо створення ситуації успіху для кожного учня;
- учитель англійської мови Живанівської філії КЗ “Компаніївський ліцей” Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області Валерія МАНДРЕЙЧУК поділилася думками про індивідуалізацію навчання, а саме робота з сильними сторонами дитини;
- Олена ГАСЛЕНКО, учитель Водянської гімназії-філії КЗ “Голубієвицький ліцей” Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, представила візуальні засоби й технології, які вона використовує у роботі з учнями.
Дякуємо нашим педагогам за змістовну та цікаву інформацію, ЗСУ за можливість навчатися, спілкуватися, розвиватись із колегами!