Яке значення мають карти у вивченні географії, як вдало, системно та послідовно формувати картографічну грамотність учнів на уроках та в позаурочній діяльності, працювати з завданнями щодо визначення прямокутних координат точок та напрямів, азимуту на топографічній карті на прикладі завдань НМТ вчителі географії та інтегрованих курсів природничої освітньої галузі з’ясували в ході вебінару “Мистецтво роботи з географічною картою, теорія та практика“, який відбувся 30 грудня 2024 року.
З метою налаштування на тему вебінару учасники долучились до виконання вправи-криголаму «Яка ти карта?», де обрали собі той тип карти, який їм найбільше імпонує.
Петро Ващеня, вчитель історії комунального закладу «Першотравенський ліцей» в ході виступу дав відповіді на питання чому важливо вивчати карти та картографічні матеріали на уроках географії, яке значення вивчення карт в шкільних курсах предметів природничої освітньої галузі на сучасному етапі розвитку суспільства?
Вчитель географії комунального закладу «Нечаївський ліцей ім. Ю.І. Яновського» Алла Гасленко представила колегам досвід, щодо того, як вдало та ефективно формувати картографічну компетентність в ході викладання курсів природничої освітньої галузі, географії в освітньому процесі.
Як вдало поєднати теоретичні знання щодо роботи з топографічною картою з практичними навичками, необхідними для успішного виконання завдань Національного мультипредметного тесту з визначення прямокутних координат точок та напрямів, азимуту на даних картах поділилась досвідом Інна Мец, вчитель географії комунального закладу «Компаніївський ліцей».
На завершення вебінару учасники долучились до вправи «Рельєф моїх знань», в ході якої підсумували інформацію, отриману під час вебінару, сформулювали конкретні ідеї, які будуть використані у роботі в майбутньому, визначили питання, які потребують глибшого розуміння або підтримки.
Дякуємо спікерам за змістовні виступи, учасникам за активність та бажання навчатись!