17.12.2024 у рамках управлінського практикуму “Самооцінювання у закладі дошкільної освіти: дорожня карта директора від А до Я” відбулося перше заняття з теми “Як розробити власну внутрішню систему забезпечення якості освіти”

Формування та розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти є справою непростою, яка потребує певних знань, умінь та навичок. Перед початком виникає багато питань: з чого починати, як аналізувати, які напрямки? Тож протягом 2024/2025 навчального року директори закладів дошкільної освіти у співпраці з Центром працюватимуть над власною внутрішньою системою забезпечення якості освіти, проведуть комплексне самооцінювання з освітніх та управлінських процесів у закладі дошкільної освіти та презентуватимуть свої напрацювання.

17.12.2024 у рамках управлінського практикуму “Самооцінювання у закладі дошкільної освіти: дорожня карта директора від А до Я” відбулося перше заняття з теми “Як розробити власну внутрішню систему забезпечення якості освіти”, учасниками якого стали директори закладів дошкільної освіти й закладу загальної середньої освіти зі дошкільним структурним підрозділом.

На початку практикуму психологом центру Юлією ДЯЖУР проведено вправу “Криголам” та нейрогімнастику, що дало змогу учасникам емоційно налаштуватися на роботу.

Світлана ТАЦІЄНКО, директор центру, ознайомила з алгоритмом розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти та процедурою самооцінювання освітніх і управлінських процесів, з ключовими аспектами щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти.

Під час практичного блоку директори долучилися до виконання завдань у групах. І група розробляла алгоритм дій директора закладу дошкільної освіти, щоб створити якісну внутрішню систему забезпечення якості освіти; ІІ група провели SWOT-аналіз, визначивши сильні та слабкі сторони, можливості й загрози закладу дошкільної освіти.

На етапі рефлексії було використано метод «П’ять пальців»: мізинець – Що корисного сьогодні дізналася? безіменний – Щоб я ще хотіла дізнатися? середній – Мій настрій, вказівний палець – Що мені було б цікаво? великий – Що було важко? Які ще маю труднощі?

Учасники висловили вдячність організаторам та команді ЦПРПП за змістовний семінар, за змогу вкотре переконатися, що сьогодні в дошкільній освіті актуальним є формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення самооцінювання якості освітніх і управлінських процесів.

Дякуємо учасникам за плідну й активну роботу, бажаємо всім творчої наснаги, міцного здоров’я та мирного неба над головою.

Дякуємо ЗСУ за можливість працювати та бути корисними для наших педагогів!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *