Актуальне

Проведено освітній практикум для учителів трудового навчання, технологій

14.05.2024 відбувся освітній практикум для учителів трудового навчання, технологій з теми “Розвиток дослідницьких компетентностей здобувачів освіти через використання цифрових інструментів під час викладання трудового навчання/технологій”.

Семінар-практикум “Діяльнісний підхід на уроках громадянської та історичної освітньої галузі НУШ” 

08.05.2024 під час семінару-практикуму з теми “Діяльнісний підхід на уроках громадянської та історичної освітньої галузі НУШ” учителі спробували з’ясувати ефективність діяльнісних методів навчання на уроках історії

Онлайн-тренінг “Нові грані медіаграмотності й сучасна літературна освіта: компетентнісний підхід”

Наше життя все більше зазнає впливу засобів масової інформації. Широкий спектр засобів масової інформації проникає в наш світ усе глибше та з більшим упливом ЗМІ на суспільство. Медіаграмотність починається з усвідомлення цього процесу та його наслідків.

Тож філологи закладів загальної середньої освіти територіальної громади 29.04.2024 долучилися до онлайн-тренінгу з теми “Нові грані медіаграмотності й сучасна літературна освіта: компетентнісний підхід”.

Педагогічноа майстерня “Методологія створення цікавих уроків: активізація пізнавальної діяльності учнів”

Змінюється світ і відповідно – підхід до навчання. Сучасним учням не цікаво цілий урок слухати теорію, тому вони часто надають перевагу заняттям у своїх телефонах. Як зробити так, щоб на кожному уроці діти не нудьгували? Як змінити методи і підходи до навчання учнів? Як пробудити бажання в учнів активно включитися в навчальний процес? Відповіді на ці та інші питання були у центрі уваги вчителів математики, фізики, астрономії закладів загальної середньої освіти Компаніївської селищної ради – учасників педагогічної майстерні «Методологія створення цікавих уроків: активізація пізнавальної діяльності учнів», яка відбулась 25 квітня 2024 року в онлайн-форматі.

Консультація “Canva: поради для ефективної роботи педагога” 24 квітня 2024 року

В ході консультації «Canva: поради для ефективної роботи педагога» 24 квітня 2024 року в режимі реального часу педагогам закладів освіти громади було продемонстрованоможливості сервісу Canva для створення різноманітних навчальних матеріалів, показано роботу у сервісі з матеріалами додатків на основі ШІ, можливості відеоредактора, наголошено на алгоритмі реєстрації в Сanva Pro.

Відбулась педагогічна майстерня з теми “Ефективний урок: досвід проведення, практичні поради”

З метою надання педагогам, які викладають інтегровані курси «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров’я» в закладах загальної середньої освіти Компаніївської селищної ради, знань та інструментів для підвищення ефективності своїх уроків шляхом представлення досвіду проведення ефективних уроків та надання практичних порад з організації освітнього процесу 23 квітня 2024 року проведено педагогічну майстерню з теми «Ефективний урок: досвід проведення, практичні поради».

“Національно-патріотичне виховання у контексті сучасних викликів”

З метою вдосконалення професійної компетентності заступників директорів закладів загальної середньої освіти з виховної роботи, педагогів-організаторів, культорганізаторів, керівників гуртків закладів позашкільної освіти Компаніївської територіальної громади на основі актуальних підходів до змісту, форм і методів здійснення виховного процесу у напрямку патріотичного виховання школярів в умовах сьогодення 17 квітня 2024 року відбувся вебінар «Національно-патріотичне виховання у контексті сучасних викликів».

Консультація “Розвиток предметно-методичної компетентності педагога у підготовці учнів до ЗНО (НМТ) з іноземної мови”

6 квітня 2024 року проведено консультацію “Розвиток предметно-методичної компетентності педагога у підготовці учнів до ЗНО (НМТ) з іноземної мови” для учителів іноземної мови закладів загальної середньої освіти територіальної громади.

У рамках заходу звернуто увагу на формування та розвиток професійних компетентностей педагогів, оволодіння педагогами теоретико-методичними основами та практичними методами, прийомами, формами навчання для організації підготовки учнів до ЗНО (НМТ) з іноземної мови.