11 січня 2024 року вчителем інформатики КЗ «Нечаївський ліцей ім. Ю.І. Яновського» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області Громком Григорієм Юрійовичем проведено практикум для вчителів інформатики закладів загальної середньої освіти Компаніївської селищної громади з теми «Основи комп’ютерної анімації».
Актуальне
Тренінгове заняття “Створюємо сприятливий клімат в освітньому середовищі”
Відбулося тренінгове заняття “Інформаційно-цифрова компетентність: аналізуємо та оцінюємо інформаційний контент”
Вебінар для учителів фізичної культури
Інформаційно-тренувальне заняття “Wakelet: систематизуємо та узагальнюємо інформацію”
Відбувся вебінар учителів трудового навчання, технологій
Зустріч шкільних бібліотекарів
Проведено тренінг “Попередження насильства над дітьми, з особливою увагою до роботи в умовах воєнного часу: взаємодія та алгоритм реагування педагогічних працівників на випадки насильства над дітьми, у тому числі булінгу”
02 листопада 2023 року проведено онлайн-тренінг “Попередження насильства над дітьми, з особливою увагою до роботи в умовах воєнного часу: взаємодія та алгоритм реагування педагогічних працівників на випадки насильства над дітьми, у тому числі булінгу” для 30 педагогічних працівників із 9 закладів освіти Компаніївської територіальної громади
Відбувся авторський вебінар Григорія Громка, вчителя інформатики комунального закладу «Нечаївський ліцей ім. Ю.І.Яновського» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, вчителя-методиста, з теми «Розвиток навичок алгоритмізації під час вивчення інформатики в молодшій школі»
01 листопада 2023 року 29 вчителів, які викладають інформатику в закладах загальної середньої освіти Компаніївської територіальної громади, взяли участь в авторському вебінарі Григорія Громка, вчителя інформатики комунального закладу «Нечаївський ліцей ім. Ю.І.Яновського» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, вчителя-методиста, з теми «Розвиток навичок алгоритмізації під час вивчення інформатики в молодшій школі».