21 жовтня 2021 року відбувся семінар-практикум у форматі онлайн з проблеми «STEМ–уроки фізики, астрономії: як формувати бажання до пізнання у дітей». Вчителі фізики, астрономії закладів загальної середньої освіти Компаніївської ТГ мали можливість поглибити свої знання про значення та особливості STEМ-освіти, організацію та проведення STEМ-уроків. Цікавими та змістовними були виступи спікерів «Методичного STEМ-кейсу: активізуємо пізнавальну діяльність учнів» з тем:«Інтегрований урок фізики, біології та основ здоров’я в 9 класі з теми «Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Види зору та їх корекція. Окуляри» (Ірина Стрижак, КЗ Першотравенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Компаніївської селищної ради Кіровоградської області);«Використання ігрових технологій в STEM-освіті на уроках фізики, астрономії» (Дмитро Бондаренко, КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Компаніївської селищної ради Кіровоградської області);«Навчальний проєкт з фізики у 8 класі “Вплив звуку і шуму на організм людини” (Наталія Андріяшевська, КЗ «Компаніївське навчально-виховне об’єднання» Компаніївської селищної ради Кіровоградської області);«Цікаві інтернет-ресурси для вивчення астрономії» (Віктор Конончук, КЗ «Голубієвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Компаніївської селищної ради Кіровоградської області).З метою рефлексії учасники семінару-практикуму заповнили та прокоментували спільну презентацію «Як створити хороший STEM-урок?”.Щиро дякуємо спікерам та учасникам семінару-практикуму за цікаві ідеї, родзинки свого досвіду! Бажаємо всім не зупинятися на досягнутому і надалі практикувати нове, прогресивне в освітньому процесі, що сприятиме підвищенню якості освіти!!!