01 лютого 2022 року проведено семінар-практикум “Компетентнісне спрямування мовно-літературної освіти в умовах Нової української школи”, учасниками якого стали 18 учителів української мови і літератури з 16 закладів загальної середньої освіти територіальної громади.Під час теоретичного блоку розглянуто:
- Компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої галузі в контексті реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти (спікер Світлана Тацієнко, директор комунальної установи “ЦПРПП Компаніївської селищної ради Кіровоградської області”);
- Професійний розвиток педагогічного працівника в контексті професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти (спікер Наталія Панасюк, учитель української мови і літератури КЗ «Голубієвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Компаніївської селищної ради Кіровоградської області);
- Мовно-літературна освіта: спрямування на розвиток ключових і предметних компетентностей учнів (спікер Тетяна Осадців, учитель української мови і літератури КЗ «Гарманівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Компаніївської селищної ради Кіровоградської області).
У рамках практичного блоку “Аналіз модельних навчальних програм: власні ідеї” керівниками груп та їх учасниками презентовано результати своєї роботи та розміщено на фреймах інтерактивної дошки Jamboard . Аналіз п’яти навчальних програм проведено через використання методу SWOT-аналізу, визначивши чотири ключові елементи: сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Також учасники семінару-практикуму активно долучилися до виконання інтерактивної вправи “Компетентний учитель – це…”, рефлексії “Коло освітянської взаємодопомоги”: коментарі, пропозиції, запитання, відповіді” та підсумкового опитування.
Щиро дякуємо спікерам та педагогічним працівникам за якісну й плідну роботу на підготовчому етапі і під час заходу, а керівникам груп – за вміння організувати роботу в групах та професійне представлення результатів.