
Освітній інтенсив для педагогів природничо-математичного циклу, інформатики та технологій: стартували з натхненням!
6 травня 2025 року у форматі онлайн відбулося перше заняття освітнього інтенсиву «STEM-освіта у природничо-математичних, інформатичних та технологічних дисциплінах: ефективні підходи та практики» для вчителів закладів загальної середньої освіти Компаніївської територіальної громади.
Формування уявлення про STEM-освіту здійснювалося через:
- вправу-криголам «STEM у моїй уяві»;
- ознайомлення з принципами, цілями та компетенціями STEM-підходу;
- обговорення особливостей впровадження STEM на уроках інформатики, технологій, математики, фізики, біології, географії;
- фахові виступи практиків із реальними кейсами про інтеграцію STEM у сучасний урок.
Спікери поділилися досвідом:
- «Реалізація STEM-освіти в умовах Нової української школи шляхом інтеграції елементів робототехніки та ІТ-технологій» – Олександр Мажара, вчитель інформатики, фізики та робототехніки комунального закладу «Ліцей «Науковий» Кропивницької міської ради»;
- «Елементи STEM-освіти на уроках предметів природничої освітньої галузі» – Ольга Ругало, вчитель географії комунального закладу «Червоновершський ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області;
- «Розвиток технологічних та інженерних навичок через STEM-освіту на уроках технологій» – Оксана Онуфрак, вчитель технологій КЗ «Полтавський ліцей» Компаніївської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області.
Під час підсумкової рефлексії «Мій STEM-настрій» учасники поділилися позитивними враженнями, ідеями для власної практики та відчуттям готовності до міжпредметної співпраці.
Висловлюємо вдячність усім спікерам за практичні ідеї, методичні напрацювання та сучасне бачення розвитку STEM-освіти в школі.
Дякуємо учасникам за активність і зацікавленість! Попереду – нові зустрічі та ще більше практичних ідей!